KVALITETS- & MILJÖPOLICY

Information om vår kvalitets- & miljöpolicy

Hedin Mobility Group är en av Europas största mobilitetsleverantörer med lång
erfarenhet inom bilförsäljning av nya och begagnade fordon samt relaterade
fordonstjänster. Vår affärsmodell kombinerar geografisk bredd och ett omfattande
erbjudande på både produkter och tjänster.

  • Vi ger kundbemötande i världsklass för att överträffa våra kunders förväntningar och
    visar vägen för ett hållbart bilägande. Våra värderingar hjälper oss att få varje kund att
    känna sig sedd och betydelsefull.
    We have passion. We have courage. We make an impact.

  • Vi bedriver vår verksamhet på ett ansvarstagande och hållbart sätt genom att beakta
    och uppfylla bindande krav och förväntningar från medarbetare, kunder, myndigheter
    och andra intressenter samt ställa höga krav på samarbetspartners och leverantörer.
  • Vi bidrar till en hållbar utveckling och minskar vårt klimatavtryck genom energieffektiviseringar och ökad materialåtervinning.

Vårt systematiska kvalitets- och miljöarbete genomsyras av omsorg om miljö, hälsa,
säkerhet och kvalitet. Vi säkerställer att våra medarbetare har kompetens för att kunna
styra och bidra i arbetet mot en hållbar framtid. Vårt ständiga förbättringsarbete är en
förutsättning för att kunna anpassa oss till förändringar i vår verksamhet och omvärlden
samt resultera i långsiktig lönsamhet för fortsatt utveckling.